لیست قیمت آیفون تصویری سیماران simaran

همکاران گرامی با توجه به نوسانات قیمت تصمیم گرفتیم لیست قیمت های بروز را در لحظه وارد سایت کنیم. لذا هر لحظه که شما از سایت بازدید کنید جدیدترین لیست قیمت ها را مشاهده خواهید کرد. باشد که قدم کوچک دیگری در جهت رفاه حال شما بزرگواران برداریم. شما عزیزان می‌توانید در قسمت نظرات کاربران هرگونه انتقاد و پیشنهاد و سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

تعداد بازدید: 29209

لیست کامل و جامع قیمت آیفون تصویری سیماران simaran در سال 1401 را در این صفحه می‌بینید. تمامی قیمت های دربازکن تصویری همراه با متعلقات و لوازم جانبی آیفون تصویری را می‌توانید در چند لیست ببینید و به راحتی تفاوت قیمت‌ها را بررسی کنید و از تخفیف همکاران سیماران بهره‌مند گردید.

 لیست کامل قیمت مانیتورهای تصویری سیماران Simaran

لیست قیمت آیفون تصویری سیماران 1401

 

لیست کامل قیمت پنل های سیماران Simaran

لیست جدید قیمت آیفون تصویری سیماران

لیست کامل قیمت دربازکن تحت شبکه (آیفون IP) Simaran

لیست قیمت دربازکن تصویری سیماران

لیست کامل قیمت دربازکن های صوتی سیماران Simaran

جدیدترین لیست قیمت آیفون تصویری در سال 1401

قیمت مانیتور آیفون تصویری سیماران

مانیتور نقش اصلی را در انتخاب آیفون تصویری به عهده دارد، به طوری که شکل و ظاهر آن باعث جلب توجه افراد به خود می‌شود. کاری که جذابیت ظاهری مانیتور دربازکن تصویری انجام می‌دهد، سبب پرطرف داری این مدل از آیفون شده است. امکانات و ویژگی‌هایی که هر کدام از انواع مدل‌های مانیتوری دربازکن سیماران دارند، دست همه افراد را با توجه به توان مالی و بودجه‌ای که دارند به راحتی باز گذاشته است.

البته تمامی مانیتورهای دربازکن سیماران simaran داخل ایران تولید می‌شوند و یکی از کالاهای مهم ملی به شمار می‌رود. به همین دلیل قیمت مانیتور آیفون تصویری سیماران با توجه به تورم شدید قیمت‌ها و افزایش قیمت ارز همچنان معقول و متناسب با توان مالی افراد است.

مخصوصا اینکه شرکت سیماران پس از فروش هر محصول تا 30 ماه نسبت به مشتریان خود متعهد است و در صورت نیاز، کار خدمات و تعمیرات و حتی تعویض محصول را به صورت رایگان انجام می‌دهد. مانیتورهای سیماران simaran یک نمایشگر عالی با قابلیت‌های کاربردی هستند، به طوری که علاوه بر دیدن فضای بیرون می‌توانید آن را به دوربین های مداربسته واحد مسکونی خود متصل کنید و از طریق آن به راحتی هر قسمت از ملک خود را تحت کنترل داشته باشید.

حتی می‌توانید زمانی که خارج از خانه خود هستید و در محیط کار مشغول کار هستید یا اگر در سفر باشید، به راحتی می‌توانید از راه دور آن را تحت کنترل خود داشته باشید. شاید تعجب کنید که چگونه زمانی که خارج از خانه‌تان هستید و کیلومترها از ملک خود فاصله دارید، می‌توانید وضعیت ورود و خروج و مراجعه‌هایی که انجام می‌شود را زیر نظر داشته باشید.

با استفاده از نصب برنامه اپلیکیشن مربوط به آیفون تصویری سیماران بر روی گوشی موبایل اندروید یا IOS خود به راحتی می‌توانید در هر جا و مکانی و در هر زمان از شبانه روز این کار را انجام دهید. اما در حالت کلی مانیتور آیفون تصویری به 2 دسته حافظه‌دار و بدون حافظه تقسیم می‌شوند و بسته با نیاز و اهمیت ارتقا امنیت محیط خود می‌توانید از یکی از انواع آن استفاده کنید. مانیتورهای دربازکن تصویری در ابعاد مانیتور 7 اینچ، مانیتور 3.5 اینچ و مانیتور 4.3 اینچ تقسیم می‌شوند. در زمان خرید می‌توانید میزان بزرگی و کوچکی صفحه نمایش را با توجه به اندازه‌های موجود انتخاب کنید.

قیمت انواع آیفون تصویری سیماران simaran

اگر باید محیط کارتان یا خانه‌تان از امنیت بالایی برخوردار باشد حتما از مانیتور دربازکن حافظه دار استفاده کنید؛ در غیر این صورت مدل بدون حافظه آن برای‌تان مناسب‌تر خواهد بود. اسامی مانیتورهای حافظه دار در 6 مدل به شرح ذیل است:

  1. دربازکن تصویری مدل HS-43 TK / M 100 I
  2. دربازکن تصویری مدل HS-43 TK / M 100 I2
  3. دربازکن تصویری مدل HS – 43 TK / M 100 I WIF
  4. دربازکن تصویری مدل HS-72 / M 100
  5. دربازکن تصویری مدل HS-78 / M 100
  6. دربازکن تصویری مدل HS-78 / M 100 WIFI

و مانیتور آیفون تصویری بدون حافظه در 4 مدل مختلف عبارتند از:

  1. دربازکن تصویری مدل HS-43
  2. آیفون دربازکن مدل HS-43 FL
  3. آیفون تصویری مدل HS-43 TK
  4. دربازکن تصویری مدلHS-72 TK

البته در لیست قیمت آیفون تصویری سیماران به راحتی می‌توانید جزییات و خصوصیات هر یک از انواع مانیتور سیماران را بررسی کنید و تصمیم نهایی خود را در انتخاب مدل مورد نظر بگیرید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر، هم اکنون واحد فروش سیماران چند آماده پاسخگویی است. در لیست‌های فوق قیمت مانیتور و لوازم جانبی آیفون تصویری سیماران که شامل قفل، ترانس، سوییچر و دیکودر است قرار دارد.

قیمت پنل آیفون تصویری سیماران

پنل یکی از اجزا و متعلقات بسیار مهم آیفون تصویری بوده و از اهمیت زیادی برخوردار است. البته شکل و ظاهر پنل آیفون تصویری هم تاثیری زیادی بر روی انتخاب افراد می‌گذارد و زیبایی آن بر روی نمای ساختمان بی‌تاثیر نیست. پنل دربازکن تصویری به 2 گروه پنل آنالوگ و پنل تحت شبکه یا  IP تقسیم می‌شود. در حالت کلی پنل های simaran شامل فوژان، فرداد، فراز و کدینگ است که در لیست قیمت‌ها می‌توانید قیمت هر کدام از انواع پنل سیماران را ملاحظه بفرمایید.

پنل آنالوگ دربازکن تصویری سیماران

پنل آنالوگ آیفون سیماران در 4 مدل تولید می‌شود که شامل موارد ذیل است:

  1. پنل آیفون تصویری فوژان
  2. پنل آیفون تصویری فرداد
  3. پنل آیفون تصویری فراز
  4. پنل آیفون تصویری کدینگ

تمامی این مدل‌ها به صورت ساده و کارتی موجود هستند؛ ولی در خصوص مدل فراز تنها به صورت ساده تولید می‌شود و مدل کارتی آن موجود نیست. اما پنل کدینگ با سایر پنل‌های دیگر فرق دارد و برای ساختمان‌های بزرگ با تعداد واحد بالا استفاده می‌شود و در 2 مدل قدیمی و جدید موجود است. در حال حاضر مدل جدید آن بیشتر تولید و عرضه می‌گردد. در لیست‌های موجود می‌توانید تفاوت قیمت آیفون تصویری سیماران را با توجه به حافظه دار یا بدون حافظه بودن ملاحظه بفرمایید.

پنل تحت شبکه دربازکن تصویری سیماران

پنل IP یا تحت شبکه آیفون تصویری سیماران مدرن‌ترین مدل پنل موجود در بازار است. این مدل پنل بسیار گران قیمت اما با قابلیت‌های گسترده است. در نتیجه اگر قیمت آیفون تصویری سیماران را به شدت بالا دیدید، بدانید که با نوع تحت شبکه آن روبه رو هستید. این نوع پنل برای مجتمع‌های بسیار بسیار بزرگ قابل استفاده است. با این نوع پنل و آیفون تصویری می‌توانید خیلی راحت‌تر همه بخش‌ها را تحت کنترل داشته باشید.

اما با توجه به قیمت بالای آن امنیت محیط را در کنار سایر تجهیزات مثل دوربین مداربسته افزایش می‌دهد و ساکنین مجتمع‌های بزرگ به راحتی می‌توانند تا 16 دوربین مداربسته در نقاط مختلف مجتمع را با کمک مانیتور دربازکن رصد کرده و از وضعیت و سلامت محیط مطمئن شوند. همچنین در صورت بروز هر نوع حادثه‌ای از طریق آلارم مانیتور آیفون تصویری محل حادثه را پیدا و برای رفع مشکل اقدام کنند.

قیمت آیفون تصویری تحت شبکه شاید بسیار زیاد است. اما یکی از مدرن‌ترین روش‌های ممکن برای هوشمندسازی منازل واقع در مجتمع‌های بزرگ بوده و در کنار آن تمامی نکات امنیتی لحاظ شده است.

قیمت متعلقات و لوازم جانبی آیفون تصویری

خوشبختانه کلیه قطعات لوازم دربازکن تصویری شرکت سیماران داخل ایران تولید ومونتاژ می‌شود. به همین دلیل قیمت آیفون تصویری سیماران نسبت به سایر آیفون های وارداتی کمتر است. اما از نظر کیفیت و کارایی در 50 سال گذشته خودش را به خوبی نشان داده است. به همین دلیل یکی از برندهای پر تقاضا در بازار ایران به شمار می‌رود. می‌توانید از لیست‌های موجود و ارائه شده استفاده و سفارش خرید اینترنتی آیفون تصویری سیماران را هم اکنون ثبت نمایید؛ تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست‌تان برسد.

کلام آخر

قیمت آیفون تصویری سیماران با اینکه محصولی ملی است، با توجه به تغییر قیمت‌ها نوسان خواهد داشت؛ اما شرکت سیماران برای ایجاد اطمینان خاطر در مشتریان خود در سال 1401 همه تلاش خود را می‌کند تا قیمت نهایی دربازکن تصویری را در همچون سال‌های گذشته در حد نرمال باشد. قیمت دربازکن تصویری سیماران simaran پیوسته با توجه به توان مالی متقاضیان تعیین می‌گردد؛ ولی کیفیت آن همیشه رو به افزایش است. هدف نهایی سیماران ارتقا کیفیت محصولات در جهت افزایش رضایت مشتریان است. لطفاً نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق لینک نظرات کاربران سیماران با ما درمیان بگذارید.

نظرات کاربران

نظرات خود را در مورداین مطلب مطرح نمایید


  1. رضا فلاحی : رضا فلاحی

    سلام داداشی میشه بفرمایین درصدش برای کاسب وتعداد روی لیست چند درصد هست

  2. hosein : hosein

    mamanon

    1. : admin

      خواهش میکنم

  3. جمعیان : جمعیان

    masraf konande ya hamkari

    1. : admin

      سلام. قیمت مصرف کننده است

  4. محمد اگاهی : محمد اگاهی

    سلام ممنون از سایت خوبتون

    1. : admin

      سلام. ممنون از شما

  5. nafas : nafas

    salam takhfif dare?

    1. : admin

      سلام .با شرکت تماس بگیرید

  6. بیداری : بیداری

    سلام وقتتون بخیر قیمت ها به روزه

    1. : admin

      سلام وقت بخیر. بله