دستورالعمل ویژه برای دوربین های PTZ (1*4)

در این آموزش با دستورالعمل ویژه برای دوربین های PTZ (1*4) آشنا می شویم.(پشتیبانی از خروجی AHD/ TVI/ CVI/ CVBS)

تعداد بازدید: 688

راهنمای دستورالعمل و کارکرد دوربین های PTZ (1*4) 

از طریق کابل کواکسیال می توان سیگنال ویدئویی را آزادانه بین چهار مد AHD/ TVI/ CVI/ CVBS توسط میانبر انتخاب کرد. این امر باعث راحتی بیشتر، کاهش هزینه ها و تعمیر و نگهداری آسان می شود. تغییر مد دوربین PTZ به دو روش زیر ممکن است:

 A. برای تغییر سیگنال ویدئویی, 102 preset را فراخوانی کنید تا به  منوی OSD وارد شوید. فراخوانی preset از مسیر زیر امکان پذیر است:

راهنمای دوربین های PTZ 

برای فراخوانی بر روی	دستورالعمل ویژه برای دوربین های PTZ (1*4)  کلیک کنید. و برای حرکت گزینه ”- Zoom+” or “Zoom" و یا "- Focus+" or "Focus“ را فشار دهید تا به خروجی سیگنال مورد نیاز برسید. سپس برای خروج از منوی OSD دوباره 102 preset را فراخوانی کنید.

B. دستورات مستقیم برای تغییر سیگنال خروجی ویدئو مطابق با جدول زیر می باشد. در واقع کاربر می تواند به طور مستقیم از طریق میانبرهای زیر function مد نظر را فعال کند. 
نکته : لطفا پارامتر منوی OSD را به طور تصادفی تغییر ندهید تا از وقوع اتفاق غیرمنتظره جلوگیری شود. همچنین پس از تغییر سیگنال خروجی ویدئو، PTZ را مجددا راه اندازی کنید.

فهرست فرمان میانبر

راهنمای دوربین های PTZ

لطفا دقت شود که دستورات میانبر مطابق با پروتکل دوربین می باشد. بنابراین امکان عدم اعتبار برخی از میانبر ها به دلیل محدودیت پروتکل وجود دارد.

مشاهده انواع دوربین های مدار بسته  (1*4) سیماران 

نظرات کاربران

نظرات خود را در مورداین مطلب مطرح نمایید