معرفی شرکت آلتون رای

تیم سیماران چند برای آشنایی هرچه بیشتر شما مشتریان و همکاران محترم در رابطه با شرکت های پیشتاز و موفق در حوزه صنعت برق، دوشنبه هر هفته، محتوا، ویدیو و عکس های بسیار جذاب و مفیدی را درباره این شرکت ها به شما عزیزان ارائه می دهد.

تعداد بازدید: 2072

شرکت آلتون رای 

شرکت آلتون رای در سال 1374 فعالیت خود را با هدف توسعه اشتغال و ایجاد واحد های مختلف  تحقیق و توسعه در زمینه الکترونیک آغاز کرد. این شرکت در سال 1377 خط مونتاژ قطعات الکترونیکی خود را راه اندازی کرد و با تقویت و تجهیز آن موفق به تولید انواع بردهای الکترونیک و دریافت مجوز تولید از وزارت صنایع و معادن شد و این برد ها را تاکنون در زمینه لوازم خانگی و صنایع روشنایی و الکترونیک تولید کرده است و هم چنان ادامه می دهد.

در سال 1379 این شرکت فعالیت خود را در زمینه و تولید تجهیزات ترافیکی آغاز کرد و در ادامه با تلاش مهندسان ایرانی و خلاق، تکنولوژی ساخت این محصول را از کشور تایوان گرفت و در کارخانه های شرکت خود تولید کرد.

در سال 1382 با روی کار آمدن استفاده از انرژی های پاک و انرژی خورشیدی، مجموعه آلتون رای تصمیم گرفت تا تکنولوژی انرژی خورشیدی را در محصولات خود اضافه کند و از شرکت های موفق در استفاده درست از این انرژی ها تبدیل شود.

در سال 1384 این شرکت تصمیم به استفاده از تکنولوژی LED در محصولات خود گرفت که مصرف انرژی بسیار کم ولی راندمان بسیار بالایی دارند.

		محصولات شرکت آلتون رای

این شرکت پروژ های بسیار زیادی را در شهر های مختلف انجام داده است که در ویدیو زیر یک نمونه از این پروژ ها را با هم می بینیم.



همواره شرکت آلتون رای به دنبال صادر کردن محصولات خود به بازار های جهانی و ایجاد شعبه در کشور های مختلف بوده و هست، به همین منظور در سال 1385 اولین شعبه شرکت آلتون رای در کشور ترکیه در شهر استانبول تاسیس شد تا رویداد های بین المللی این شرکت را به عهده بگیرد.

این شرکت با دریافت گواهینامه ملی استاندارد و گواهینامه استاندارد اتحادیه اروپا توانست گامی بلندی در جهت هرچه بیشتر کیفیت و اطمینان محصولات خود به مشتریان فراهم کند

		تندیس شرکت آلتون رای

کارخانه شرکت آلتون رای

کارخانه این شرکت در زمینی به مساحت 5000 متر مربع و زیر بنای 4800 متر مربع  در شهرک صنعتی صفادشت واقع شده است. این کارخانه 140 نفر کارمند دارد و تمام خطوط این کارخانه تمام اتوماتیک بوده و همین باعث شده است که تمامی محصولات با حداکثر ظرفیت در زمینه روشنایی، تجهیزات ترافیکی و برد های الکترونیک تولید شوند.

آدرس کارخانه شرکت آلتون رای

کارخانه شرکت آلتون رای در تهران، ملارد، شهرک صنعتی صفادشت، بلوار فروردین، نبش خیابان 5 غربی، پلاک 102 واقع است.


آدرس دفتر مرکزی شرکت آلتون رای

تهران، خیابان فردوسی، خیابان تقوی، کوچه مهنا، پلاک 27، ساختمان ایرانیان، واحد 7


شماره تماس شرکت آلتون رای

شماره تماس این شرکت 66343000 (21) 98 می باشد.


شماره فکس شرکت آلتون رای

66171785(21) 98


آدرس اینستاگرام شرکت آلتون رای

altonray.co

آدرس سایت شرکت آلتون رای

altonray.co

خیلی ممنون که تا آخر این مقاله همراه ما بودید. اگه هر سوالی هم در رابطه با این محتوا داشتید، خوشحال میشیم که در بخش نظرات کاربران از ما بپرسید.

 

نظرات کاربران

نظرات خود را در مورداین مطلب مطرح نمایید