خصوصیات و ویژگی های واحد خدمات سیماران

یکی از علت‌های محبوبیت شرکت‌ها ارائه درست و اصولی خدمات مرتبط با محصولات‌شان است. خوشبختانه واحد خدمات سیماران چند در تمامی ابعاد این کار به خوبی تا به امروز انجام داده است.

تعداد بازدید: 1335

واحد خدمات سیماران در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمات پس از فروش را ارائه می‌دهد و کار تعمیر یا تعویض کامل محصول را براساس برگه گارانتی سیماران به صورت رایگان به عهده دارد. البته در صورت نیاز در محل سکونت شما کلیه خدمات را ارائه می‌دهد. در صورتی که از یکی از نمایندگی‌های سیماران خرید کردید، می‌توانید برای دریافت فوری جواب با کارشناسان شرکت سیماران تماس بگیرید. به همین دلیل این مقاله را برای شما کاربر گرامی تهیه کردیم؛ پس با ما همراه باشید.


ارتباط با واحد خدمات سیماران

همیشه خدمات پس از فروش و پاسخگویی درست و به موقع نسبت به محصولات عرضه شده در بازار باعث افزایش تقاضای بیشتر بوده تا مزیت‌هایی که یک محصول برای مشتریان به همراه داشته است. شاید در نگاه اول اینطور به نظر برسد، افراد زمانی حاضر به خرید یک محصول باشند که کارایی بالا و خصوصیات منحصربه فردی داشته باشد. اما حقیقت این است که رضایت کاربران از محصول و جوابی که در خصوص سوالات خود بعد از خرید گرفته‌اند، تعیین کننده ادامه روند تقاضا بوده است.

حتی شرکت سیماران جهت افزایش آگاهی و رضایت مشتریان، یکسری فیلم آموزشی در خصوص نصب و راه اندازی هر کدام از کالاهای آیفون تصویری، دوربین مداربسته، درب اتوماتیک، لوازم خانگی و... به طور جداگانه تهیه کرده است. به همین دلیل توصیه می کنیم قبل از تماس با واحد خدمات سیماران فیلم آموزش مرتبط با محصولی که تهیه کرده اید را یک بار ببینید و در صورت عدم رفع مشکل تماس بگیرید.

راهنمای نصب آیفون سیماران

راهنمای نصب دوربین و دستگاه سیماران

راهنمای نصب درب اتوماتیک سیماران

راهنمای نصب کنترل تردد سیماران

راهنمای نصب دزدگیر سیماران

راهنمای نصب لوازم خانگی سیماران

شما با مشاهده فیلم آموزشی هر یک از محصولات سیماران به راحتی می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن با نحوه کار کرد آن محصول آشنا شوید. وجود فیلم‌های آموزشی یک نوع اطمینان از تضمین کیفیت محصول محصول می‌شود و تا کنون برای سایرین بسیار کارآمد بوده است.

وجود خدمات و تضمین کیفیت باعث ایجاد حس امنیت خاطر در افراد برای اقدام به خرید می‌شود؛ چرا که آنها مطمئن هستند وقتی کالایی را می‌خرند در صورتی که در آینده به هر دلیلی خراب یا دچار مساله شود می‌توانند به راحتی آن را تعمیر یا تعویض کنند و دیگر مجبور به پرداخت هزینه بیشتر برای تهیه همان کالا نخواهند بود.
به همین دلیل سیماران به یکی از برندهای معتبر در بازار ایران تبدیل شده است و البته در کنار آن نحوه ارتباط واحد خدمات سیماران با مشتریان و شیوه پاسخگویی موثر در این مسیر رضایت بیشتر مخاطب را به دنبال داشته است. تنها راه ارتباط با واحد خدمات سیماران از طریق تلفن و سایر پلتفرم‌های فضای مجازی نیست، در صورت نیاز ارائه خدمات در محل مورد نظر مشتری انجام می‌شود.


استفاده از واحد سرویس در محل سیماران

یکی از مزیت‌های بزرگ دریافت محصول از شرکت سیماران این است که شامل خدمات پس از فروش و گارانتی است. به همین دلیل در صورتی که محصول خریداری شده مشکلی داشته باشد را تعمیر یا به طور کامل تعویض می‌کنند و این باعث اعتماد کاربران نسبت به واحد خدمات سیماران شده است. البته با توجه به گستردگی تنوع محصولات سیماران برخی محصولات را می‌توانید برای بررسی و عیب یابی مستقیم به شرکت ارسال کنید، اما برخی از محصولات را نمی‌تواند به راحتی برای بررسی ارسال کرد؛ مثل آیفون تصویری!
خوب در چنین شرایطی پس از تماس و توضیح در خصوص مشکل پیش آمده تا جایی که امکان داشته باشد کارشناسان واحد خدمات سیماران شما را برای رفع مشکل یاری می‌دهند، ولی درستی که نیاز به بررسی‌های تخصصی‌تر داشته باشد یک کارشناس از طرف واحد فنی سیماران به محل شما برای رفع مشکل مراجعه می‌کند. البته این مراجعه با توجه به مدت گارانتی محصول شامل خدمات پس از فروش رایگان خواهد بود و هزینه‌ای را برای‌تان به همراه نخواهد داشت.


روش پیگیری شکایت در سیماران

در صورتی که از هر کدام از نمایندگی‌های سیماران هر نوع محصولی تهیه کرده باشید، ولی جوابی نسبت به رفع مشکل پیش آمده دریافت نکرده‌اید، بهترین کار این است که مستقیم با شرکت سیماران تماس بگیرید. تماس با قسمت خدمات و پشتیبانی سیماران قطعا به خوبی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل‌تان را حل خواهد کرد. خوشبختانه بر روی کلیه محصولات یک برچسب زده می‌شود که شامل یک کد است.
همچنین یک برگه ضمانت نامه در جعبه محصول قرار دارد. حتما بعد از باز کردن جعبه، برگه ضمانت نامه یا برگه گارانتی را در یک جای مطمئن نگهدارید تا در صورت بروز هر نوع مشکلی بتوانید براساس آن اقدام به تعمیر رایگان یا تعویض کامل محصول نمایید. البته در وحله اول خوب است مشکل را با نمایندگی که محصول را تهیه کرده‌اید، در میان بگذارید و در صورت عدم دریافت پاسخ مناسب به شرکت سیماران مراجعه کنید.


استفاده از خدمات پس از فروش و گارانتی سیماران

حضور متخصصین در واحد خدمات سیماران جهت ارائه خدمات پس از فروش است تا تعهد خود را نسبت به کیفت محصولاتی که ارائه داده است نشان دهد، تا بدین طریق رضایت مشتریان خود را در بازار حفظ کند. وجود گارانتی سیماران یک تضمین عالی نسبت به کیفیت محصول ارائه شده است، تا به مشتریان خود این اطمینان را بدهیم که با خیالی آسوده تا سال‌های می‌توانند از آن محصول استفاده کنند. 


کارهای مهم قبل از تماس با واحد فنی سیماران

در صورتی که محصول خریداری شده مشکل پیدا کرده است و یا به درستی کار نمی‌کند، ابتدا دفترچه راهنما آن را به دقت مطالعه کنید. در اغلب موارد افراد با مطالعه این دفترچه و انجام دادن کارهایی که در آن آماده می‌توانند به راحتی مشکل را برطرف کنند. در صورتی که با کمک این دفترچه موفق به رفع مشکل نشدید، با واحد خدمات سیماران تماس بگیرید. 


شماره تماس های واحد خدمات سیماران

چنانچه به دنبال شماره تماس‌های امور اداری و واحد فنی سیماران هستید، می‌توانید با شماره تلفن‌های هم اکنون در دسترس است تماس بگیرید و مشکل محصول خود را مطرح کنید و در صورت نیاز از خدمات واحد سرویس در محل سیماران بهره‌مند گردید. در ادامه لیست کامل شماره تماس‌های شرکت سیماران آمده است و می‌توانید با واحد مورد نظر خود به راحتی ارتباط برقرار کنید.

راه‌های ارتباطی واحد خدمات پس از فروش شرکت سیماران به شرح ذیل حضورتان اعلام می‌گردد.


شماره تماس‌های واحد خدمات

021-65400430
021-65400431
021-65400432
021-65400433
021-65400434
021-65410174
021-65410175
021-65410176
021-65410177
021-65412693
021-65412694
021-65412695

شماره داخلی بخش های فنی شرکت سیماران

داخلی 234 - 210: بخش فنی واحد درب اتوماتیک - آقای مهندس بیات 
داخلی 233 - 211: بخش فنی درب باز کن صوتی و تصویری - آقای مهندس جعفری 
داخلی 212: بخش فنی روشنایی و سنسور روشنایی UPS ، STAB - خانم مهندس ملکی
داخلی 213: بخش فنی دوربین مداربسته - آقای مهندس حسینی
داخلی 235: بخش فنی لوازم خانگی، آنتن مرکزی و دیجیتال، گیرنده دیجیتال - خانم مهندس اسلامی

شماره های داخلی واحد اداری شرکت سیماران

داخلی 236 / 214: آقای کاظم زاده 
سرپرست واحد خدمات پس از فروش، امور نمایندگان و شکایات، امور مالی 

داخلی 221: خانم رضائی
سرپرست امور اداری واحد خدمات، درب اتوماتیک، لوازم خانگی، آنتن مرکزی و دیجیتال، گیرنده دیجیتال و دزدگیر، پیگیری شکایات، امور نمایندگان (درخواست برگه سرویس خدماتی، لیبل گارانتی، لباس کار و کلاس آموزشی، پیگیری برگه های سرویس خدماتی) و باشگاه نصابان

داخلی 238: خانم خانی 
سرپرست  امور اداری واحد خدمات، درب بازکن صوتی و تصویری، پیگیری درخواست قطعات تمامی بخش‌ها (امانی و خدماتی) و رضایتمندی مشتریان

داخلی 219: خانم شمشیرگران
سرپرست امور اداری واحد خدمات، دوربین مداربسته، UPS،STAB ، روشنایی، امور ترابری و امور مالی  

داخلی 242: خانم پورصادقی 
سرپرست امور اداری واحد خدمات و پیگیری رضایتمندی مشتریان

لازم به ذکر است بابت پیگیری تعمیرات، اعلام سرویس درمحل، درخواست دفترچه محصولات، داخلی‌های 219 - 221 - 238 - 242 پاسخگو هستند. 
ارسال تعمیرات به واحد خدمات پس از فروش از سه طریق ذیل امکان پذیر است:
آدرس کارخانه: تهران - ملارد - چهار راه ملارد - روستای لم آباد - انتهای بلوار لم آباد - خیابان استقلال - خیابان پرچم - انتهای خیابان - شرکت سیماران.
کدپستی 3166181719
 - ارسال از طریق باربری
- ارسال از طریق پست 
- ارسال از طریق تیپاکس (حتما ذکر شود: شعبه مارلیک)

کلام آخر

وجود گارانتی، خدمات پس از فروش، پاسخگویی به موقع و ارائه مناسب‌ترین خدمت به مشتری باعث جلب اعتماد و رضایت او خواهد بود، تا بدون چشم داشت شما را به دیگران معرفی کند. به همین دلیل شرکت سیماران به خوبی تمامی فرایندهای تولید و مراحل پس از آن را در واحد خدمات و پشتیبانی، واحد فنی و ارائه سرویس خود پیاده‌سازی و اجرا کرده است. البته برای رفاه حال مشتری در داخل بسته‌بندی هر محصول یک دفترچه راهنما قرار داده شده، تا در صورت بروز مشکل اول به آن مراجعه کند و با انجام کارهای گفته شده بتواند مشکل حل کند و در غیر این صورت از خدمات سرویس در محل سیماران بهره‌مند گردد.

نظرات کاربران

نظرات خود را در مورداین مطلب مطرح نمایید


  1. فراست : فراست

    خدمات سیماران حرف نداره

    1. : admin

      انجام وظیفه است.

  2. حسین : حسین

    مرسی، مطلب خوبی بود

    1. : admin

      انجام وظیفه است.