راهنمای اکسس کنترل فراز سیماران

درب بازکن کارتی فراز: دستگاه کارت‌خوان جهت کنترل تردد افراد در بخش‌های مختلف ساختمان طراحی گردیده و بر روی انواع در، راه‌بند و گیت قابل‌نصب می‌باشد، دستگاه بر مبنای تکنولوژی کارت‌های بدون تماس (RFID) عمل نموده بطوریکه با نزدیک کردن کارت مجاز به آن، قفل‌برقی فرمان گرفته و در باز می‌شود. فروشگاه آنلاین سیماران در این مطلب چگونگی نصب این محصول را تشریح می کند.

تعداد بازدید: 2514

Door Access Controller Faraz:

دستگاه کارت‌خوان جهت کنترل تردد افراد در بخش‌های مختلف ساختمان طراحی گردیده و بر روی انواع در، راه‌بند و گیت قابل‌نصب می‌باشد، دستگاه بر مبنای تکنولوژی کارت‌های بدون تماس (RFID) عمل نموده بطوریکه با نزدیک کردن کارت مجاز به آن، قفل‌برقی فرمان گرفته و در باز می‌شود. در این صورت فقط افراد دارنده کارت‌های مجاز اجازه تردد را خواهند داشت.

مشخصات درب بازکن کارتی فراز:

  • قابلیت تعریف ۲۰۰۰ کارت کلید مجاز
  • قابلیت خواندن کارت تا فاصله ۲ سانتیمتر
  • سهولت تعریف و حذف کارت کلیدها به‌وسیله فقط یک کارت سرویس
  • قابلیت خواندن کارت‌های 125KHz رایج در کشور
  • قابل‌نصب به‌صورت روکار و توکار
  • قابل‌استفاده با انواع قفل‌برقی
  • ولتاژ ورودی بین ۱۲ تا ۱۵ ولت DC

 

نصب درب بازکن کارتی فراز

نحوه تعریف تگ دربازکن کاتخوان فراز:

الف) کارت برنامه‌ریزی را مقابل پنل گرفته، صدای بیزر ممتد شنیده می‌شود و LED به‌صورت چشمک‌زن سريع سبز و قرمز درمی‌آید که این به معنی آمادگی دستگاه جهت شناساندن تگ می‌باشد.

ب) تگ‌های مورد نظر را یکی‌یکی مقابل پنل بگیرید، صدای یک بیپ کوتاه جهت شناساندن و یک بیپ بلند جهت ثبت تگ شنیده می‌شود؛ درصورتی‌که تگ قبلاً شناخته شده باشد، صدای یک بیپ ممتد به معنای خطا شنیده می‌شود.

ج) برای خاتمه حالت تعریف می‌توانید کارت برنامه‌ریزی را دوباره نشان دهید و یا پس از ۱۰ ثانیه دستگاه بطور اتوماتیک با زدن صدای بیزر ممتاز برنامه خارج می‌شود و LED به حالت چشمک‌زن آرام قرمز درمی‌آید (حالت عادی عملکرد دستگاه ).

نحوه حذف تگ‌ها از روی دربارکن کارتخوان فراز:

چنان چه بخواهید کل تگ‌ها را از حافظه پاک نمایید، کافیست کارت برنامه‌ریزی را به مدت ۱۰ ثانیه در جلو پنل نگه دارید LED بصورت چشمک‌زن سريع سبز و قرمز درمی‌آید و ۱۰ بار صدای بیپ ممتد و آژیر شنیده می‌شود در این زمان کارت برنامه‌ریزی را از جلوی پنل دور کنید، LED به حالت چشمک‌زن آرام قرمز درمی‌آید (حالت عادی عملکرد دستگاه).

نکته:

  • در حالت عادی عملکرد دستگاه، با نزدیک کردن تگ‌های شناخته شده، رله عمل کرده و با شنیدن یک بیزر ممتد LED به صورت سبز رنگ درمی‌آید و دوباره قرمز می‌شود.
  • جهت باز کردن قفل به‌صورت دستی از داخل، دوسیم مطابق راهنمای سیم بندی تعبیه شده است که می‌توان با اتصال آن‌ها به یک کلید فشاری، قفل را باز کرد.

نظرات کاربران

نظرات خود را در مورداین مطلب مطرح نمایید


  1. mobin : mobin

    ba rahnamton khodam nasb kardam tnx

    1. : admin

      مرسی از نظرتون

  2. محمد نژاد : محمد نژاد

    دربازكن كارتي فراز همچنان توليد ميشه؟ با تشكر از سايت خوبتون

    1. : admin

      سلام دوست عزیز. خیر فقط فوژان و فرداد تولید میشود

  3. mina : mina

    ممنون از توضیحات کامل و جامعی که از همه محصولات تو سایتتون قرار دادید

    1. : admin

      ممنون از لطفتون