موفقیت در بورس از نگاه وارن بافت (قسمت دوم)

این روزها بحث بورس در جامعه یکی از مسایل داغ و مهم است اما متاسفانه به دلیل نداشتن آگاهی و دانش کافی در این حوزه بسیاری از افراد سرمایه های خود را از دست می دهد. فروشگاه آنلاین سیماران با تولید پادکست های رادیو سیماران با موضوع سرمایه گذاری در بورس دست به کار شده تا کمکی در بهتر شناختن و روش صحیح سرمایه گذاری در بورس قدمی برای شما عزیزان بردارد.

تعداد بازدید: 1137





موفقیت در بورس از نگاه وارن بافت قسمت دوم:

این روزها بحث بورس در جامعه یکی از مسایل داغ و مهم است اما متاسفانه به دلیل نداشتن آگاهی و دانش کافی در این حوزه بسیاری از افراد سرمایه های خود را از دست می دهد. 
فروشگاه آنلاین  سیماران با تولید پادکست های رادیو سیماران با موضوع سرمایه گذاری در بورس دست به کار شده تا کمکی در بهتر شناختن و روش صحیح سرمایه گذاری در بورس قدمی برای شما عزیزان بردارد. وارن بافت از افراد بسیار مشهور و شناخته شده در حوزه ی بورس و سرمایه گذاری می باشد و به نکات بسیار مهم و کلیدی در رابطه با شناخت صحیح بورس و سرمایه گذاری اشاره می کند. با آگاهی از این نکات و تحقیق و تأمل در این نکات می توان در سرمایه گذاری درصد موفقیت را به طرز چشمگیری بالا برد. در قسمت اول به چهار نکته کلیدی اشاره شده و در این قسمت به چهار نکته ی طلایی دیگر در رابطه با سرمایه گذاری اشاره شده است.

 

موفقیت در بورس از نگاه وارن بافت؟ (قسمت دوم)

نظرات کاربران

نظرات خود را در مورداین مطلب مطرح نمایید


  1. نفیسه سعیدی : نفیسه سعیدی

    از نکات شما استفاده کردم و جلوی ضررم تو بورس رو گرفت

  2. زبیراوی : زبیراوی

    به نظر من قبل از ورود حتما یه دوره آموزشی شرکت کنید یا حداقل فیلم های رایگانه تو اینترنتو ببینید

  3. roya : roya

    میشه بگید بالاخره الان بورس ایران خوبه یا نه؟ یکی میگه غیر واقعیه ریزش میکنه یکی میگه فقط عرضه اولی بخر. واقعا گیج شدیم.

    1. roya : نفیسه سعیدی

      خانمم عرضه اولیه که سود خودش رو داره و بورس با صبر و اگاهی سود خوبی به شما میده

    2. roya : lpln cctv

      سوال منم هست واقعا

  4. راسخ : راسخ

    مثل بيت كوين و اتريوم

  5. راسخ : راسخ

    لطفا راجع به ارزهاي ديجيتال هم محتوا توليد كنيد، ممنونم