نمایشگاه صنعت برق 98

آنچه در نوزدهمین نمایشگاه صنعت برق 98 گذشت: نوزدهمین نمایشگاه صنعت برق ایران در تاریخ 9 الی 12 آبان 1398 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد. شایان ذکر است نمایشگاه صنعت برق با استقبال بسیار خوبی هم در مجموعه ی شرکت کنندگان و هم در مجموعه ی بازدیدکنندگان همراه بود و همچنین همکاران گرامی از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور داشتند. در مجموعه ی چهار روز نمایشگاه، پربازدیدترین روز جمعه 10 آبان بود.

تعداد بازدید: 1925

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران:

 

نمایشگاه صنعت برق 98

 

آنچه در نوزدهمین نمایشگاه صنعت برق 98 گذشت:

نوزدهمین نمایشگاه صنعت برق ایران در تاریخ 9 الی 12 آبان 1398 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

غرفه ی شرکت صنایع الکترونیک سیماران در سالن 31B دایر گردید و با محصولات زیر فعالیت خود را از پنجشنبه 9 آبان آغاز نمود:

آیفون تصویری، لوازم خانگی، لامپ و چراغ، تأمین برق سالم، درب اتوماتیک و دوربین مداربسته آی پی....

نمایشگاه صنعت برق 98

 

استقبال مردم:

شایان ذکر است نمایشگاه صنعت برق با استقبال بسیار خوبی هم در مجموعه ی شرکت کنندگان و هم در مجموعه ی بازدیدکنندگان همراه بود و همچنین همکاران گرامی از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور داشتند. پر بازدیدترین روز در مجموع چهار روز  نمایشگاه، جمعه 10ام آبان بود.

 

حضور مدیریت محترم مجموعه simaran:

در سه روز اول نمایشگاه دکتر کلباسی مدیریت کل مجموعه صنایع الکترونیک سیماران در غرفه سیماران حضور داشته و با نمایندگان و همکاران به بحث و گفتمان پرداختند.

 

بخش های مختلف غرفه ی سیماران:

قسمت تأمین برق سالم سیماران شامل محصولات یو پی اس و استبلایزر و محافظ می باشد. از محصول جدید استبلایزر 2000  VA  نیز در این قسمت رونمایی شد.

استبلایزر 2000  VA با تکنولوژی رله ای، تثبیت کننده برق شهر مناسبی برای لوازم مورد استفاده در منازل می باشد. با خرید این محصول با هزینه ی بسیار مناسب می توان تثبیت برق چهار محصول (همچون سیستمهای صوتی وتصویری و کامپیوتر– یخچال و فریزرها-سیتمهای حفاظتی انواع اعلام حریق –دزدگیرها و دوربین های مدار بسته) را به طور همزمان فراهم نمود.

نمایشگاه صنعت برق 98

جهت مشاهده لیست قیمت محصولات یو پی اس و استبلایزر سیماران کلیک کنید.

 

نمایشگاه صنعت برق 98

 

جهت مشاهده لیست قیمت محصولات محافظ سیماران کلیک کنید.

در قسمت آیفون تصویری، مانیتور ها و پنل ها آنالوگ و مانیتور و پنل IP به نمایش گذاشته شد.

نمایشگاه صنعت برق 98

در این قسمت علاوه بر مدل های سابق مانیتور و پنل های سیماران و سیستم اینترکام، از آیفون تصویری (IP) تحت شبکه سیماران با امکانات این تکنولوژی همچون دزدگیر و اعلام حریق و دوربین مداربسته ی IP رو نمایی شد. در تکنولوژی آیفون تصویری امکان تنظیم آلارم دزدگیر با سنسور اعلام حضور، آلارم اعلام حریق با سنسور حرارت و گاز و اتصال به 32 دوربین IP سیماران به طور همزمان داده شود.

نمایشگاه صنعت برق 98

به علاوه از مانیتور آیفون تصویری سیماران 4/3 اینچ با حافظه، مدل  HS-43TK/M200-Wifi نیز رونمایی شد.

با توجه به اینکه مانیتور آیفون تصویری سیماران 7 اینچ با حافظه، مدل HS-78/M100-Wifi از جمله مانیتور های پرفروش آیفون تصویری سیماران می باشد، اما دارای  قیمت نسبتاً بالایی می باشد، آیفون تصویری 4 اینچ   HS-43TK/M200-Wifi با قابلیت های همین مدل تولید گردیده است.

جهت مشاهده لیست قیمت محصولات آیفون تصویری سیماران کلیک کنید.

 

 

در قسمت روشنایی علاوه بر نمایش محصولات سابق لامپ و چراغ های ال ای دی از چراغ های سنسوردار و بدون سنسور سیماران نیز به نمایش گذاشته شد.

نمایشگاه صنعت برق 98

نمایشگاه صنعت برق 98

جهت مشاهده لیست قیمت محصولات روشنایی سیماران کلیک کنید.

 

نمایشگاه صنعت برق 98

نمایشگاه صنعت برق 98

 

در قسمت درب اتوماتیک نمونه جک درب اتوماتیک سیماران، به همراه تمامی متعلقات آن و همچنین برد این محصول جهت بررسی به نمایش گذاشته شد.

جهت مشاهده لیست قیمت محصولات کنترل تردد کلیک کنید.

 

جهت مشاهده لیست قیمت محصولات درب اتوماتیک سیماران کلیک کنید.

نمایشگاه صنعت برق 98

 

همچنین در محصول دوربین مدار بسته تنها از دوربین های آی پی این سیماران در قسمت آیفون تصویری آی پی (تحت شبکه) به نمایش گذاشته شد.

جهت مشاهده لیست قیمت دوربین IP سیماران و دستگاه NVR سیماران کلیک کنید.

 

چند هفته قبل از نمایشگاه صنعت برق 98 تمامی محصولات دوربین ADH و IP و دستگاه های NVR و DVR در نمایشگاه IPAS 2019 برای بازدیدکنندگان محترم به نمایش گذاشته شده بود.

 

جهت مشاهده لیست قیمت دوربین AHD سیماران و دستگاه DVR سیماران کلیک کنید.

 

نمایشگاه صنعت برق 98

نظرات کاربران

نظرات خود را در مورداین مطلب مطرح نمایید